قبل از حضور با شماره های مطب در تماس باشید

صفحه اصلی / زیبایی سینه / هر آنچه که باید درباره جراحی زیبایی سینه بدانید!!
جراحی-زیبایی-سینه

هر آنچه که باید درباره جراحی زیبایی سینه بدانید!!

آنچه می خوانید...

از سینه های کوچک خود ناراضی هستید؟ سینه های نافرمی دارید؟ سینه های بزرگی دارید ؟از فرم سینه های خود ناراضی هستید و زیبایی لباس ها یتان به چشم نمی آید؟ سایز و فرم سینه هایتان با شکم تان هماهنگ نیست؟ سایز کوچک سینه هایتان اعتماد به نفس تان را پایین آورده است؟ اطرفیان تان در اولین نگاه سینه های بزرگ شما را می بینند؟ طبیعتا زیبایی سینه یکی از فاکتورهای زیبایی زنان و مردان است.اما به تاحال به  راهکارهای بزرگ شدن یا کوچک سینه فکر کرده اید؟ ماساژ سینه با روغن های گیاهی نتیجه ایده آلی برای شما در پی ندارد! بهتر است نیم نگاهی به روش های زیبایی سینه در گوگل داشته باشید تا با ماهیت این جراحی های زیبایی سینه آشنا شوید. با جراحی زیبایی سینه، ما اعتماد به نفس تان را به شما باز می گردانیم! تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

جراحی-زیبایی-سینه-چیست-و-چه-عوارضی-دارد؟

آیا از فرایند جراحی سینه مطلع هستید؟

جراحی زیبایی سینه این امکان را در اختیار متقاضیان قرار می دهد که با اقدام به آن سینه خود را کوچک ، بزرگ و یا لیفت کنند. یا اینکه امکان سینه های خوش فرم و گرد داشته باشند ودیگر ناراحت حالت شل و آویزان آن نباشند. در رابطه با اینکه چه نوع روشی باید بر روی سینه های شما پیاده شود تا به نتیجه دلخواه تان برسید ، پس از جلسه مشاوره با جراح پلاستیک مطلع خواهید شد.

در طی این جلسه جراح پلاستیک پس از ارزیابی ظاهری و انتظارات شما ، تصمیم نهایی را می گیرد.

هم چنین بهتر است پیش از اقدام به جراحی با انواع جراحی های زیبایی و فرایند آن آشنا شوید که در ادامه به بررسی برخی از آنها می پردازیم.

نکاتی که در مورد جراحی کوچک کردن سینه نمی دانید!

اگر از بزرگی سینه های خود ناراضی هستید، یا اینکه دچار کمر درد شده اید و در فعالیت های روزانه خود دچار مشکل شده اید، بهتر است به فکر کوچک کردن حجم سینه های خود باشید. با جراحی کوچک کردن سینه هایتان کمردرد دیگر به سراغ شما نخواهد آمد.اما در رابطه فرایند کوچک کردن سینه از قبل بدانید که در این نوع جراحی شما تحت بیهوشی قرار خواهید گرفت تا هیچ گونه دردی را احساس نکنید. در این رویکرد، جراح پلاستیک با برداشت پوست و چربی های اضافی از داخل بافت سینه و پستان ها ، منجر به کوچک شدن آن می شود. ضمن اینکه سینه ها را از حالت افتادگی خارج می کند و بین سینه ها هماهنگی ایجاد می کند.

آیا شما مناسب جراحی کوچک کردن سینه هستید؟

• اگر دارای چاقی مفرط هستید
  • اگر مبتلا به دیابت یا بیماری های قلبی هستید
  • اگر دچار یک نوع عارضه خاص در سینه هایتان هستید
  • اگر سینه های شما به رشد کامل خود نرسیده است
  • اگر در حال کاهش وزن هستید و هنوز به ثبات وزنی نرسیده اید
  • اگر قصد بارداری دارید

بهترین افراد برای جراحی کوچک کردن سینه

• حجم زیاد سینه ها باعث ایجاد کمردرد، درد شانه و گردن شده است و فعالیت های روزانه شما را دچار اختلال کرده است
  • سینه های شما بیش از حد آویزان است
  • مبتلا به هیچ گونه بیماری و عارضه خاص نیستید و در سلامت کامل به سر می برید
  • در پشت سینه های خود دچار نوعی سوزش هستید
  • به دلیل بزرگی غیر طبیعی سینه هایتان فعالیت های روزانه شما با اختلال مواجه شده است
  • ظاهر نامناسب به دلیل بزرگی غیر طبیعی آن

اقدامات ضروری پیش از جراحی کوچک کردن سینه را در نظر داشته باشید !

• انجام آزمایش های ضروری و ارزیابی کامل وضعیت فیزیکی بیمار
  • به یاد داشته باشید که تا حدود یک ماه پیش از جراحی از مصرف سیگار خودداری کنید
  • از مصرف داروهای ضد انعقاد خون اجتناب کنید
  • تست ماموگرام

نسبت به مراقبت های درمانی پس از جراحی هشیار باشید!

• برای جلوگیری از تماس محل زخم و بخیه با آب به مدت سه روز از استحمام پرهیز کنید تا دچار عفونت نشوید
  • برای تسریع در فرایند بهبودی محل زخم برجای مانده از جراحی ، مصرف آناناس را فراموش نکنید
  • برای جلوگیری از کاهش حجم آب بدن مصرف نمک را به حداقل برسانید
  • مصرف مایعات را افزایش دهید
  • تا مدتی از انجام هرگونه فعالیت سنگین و هرگونه فعالیتی که به سینه ها فشار وارد می کند اکیدا خودداری کنید
  • جراحان همواره به افراد توصیه به شدت اکید دارند که برای جلوگیری از ابتلا به آمبولی و تسریع در فرایند بهبودی راه رفتن روزانه را جدی بگیرند
  • برای به حداقل رساندن عفونت احتمالی جراح مصرف آنتی بیوتیک و همین طور به منظور کاهش درد داروهای مسکن را تجویز خواهد کرد
  • برای کاهش التهاب و تورم که عوارض طبیعی جراحی است ، ضروری است که فرد از گن مخصوص سینه استفاده کند که موجب محافظت از سینه هم می شود
  • محل بخیه ها را به هیچ عنوان دستکاری نکنید

از عوارض جراحی مطلع باشید و بعد تصمیم به جراحی بگیرید!

• احتمال دارد که در بارداری مجدد فرد امکان شیردهی نداشته باشد
  • امکان خونریزی همراه با کبودی در واقع فرد دچار عارضه هماتوم می شود
  • انسداد رگ های خونی
  • احتمال عفونت وجود دارد
  • احتمال بروز آمبولی ریه یا آمبولی پا
  • تاخیر در بهبودی محل زخم
  • عدم بهبودی اسکار پوست
  • درد شدید
  • عدم تقارن و هماهنگی میان سینه ها
  • بی حسی موقت یا دائمی سینه ها
  • فرد با لمس سینه های خود می کند سینه هایش به شدت سفت شده است
  • تغییر رنگ پوست سینه ها و کبودی تا چندهفته
  • تورم سینه ها
  • سرووم
  • بروز عارضه قلبی یا ریوی

جراحی بزرگ کردن سینه

جراح پلاستیک طی جلسه مشاوره پیش از جراحی دو روش را برای افزایش حجم سینه ها در پیش رو شما می گذارد. پروتز سینه و تزریق فیلر دو رویکرد پیشنهادی است که جراج پلاستیک در اختیار شما قرار می دهد. اما اینکه کدام روش بهترین نتیجه را می دهد ؟ شما چه انتظاراتی دارید؟ جراح پلاستیک چه پیشنهادی دارد؟ طی ارزیابی پیش از جراحی مشخص خواهد شد.

نکاتی در مورد پروتز سینه

پروتز یا ایمپلنت سینه طی یک عمل جراحی یک الی دو ساعته به طول خواهد انجامید که فرد تحت بیهوشی کامل خواهد گرفت.

عمل پروتز سینه از آنجایی که یک عمل سرپایی به حساب می آید نیاز به بستری نیست اما در این مورد باید وضعیت علائم حیاتی فرد را هم درنظرگرفت. در صورت پایدار بودن علائم حیاتی فرد مرخص خواهد شد.

جراح به منظور قرار دادن پروتز یا کاشت ایمپلنت در سینه ها سه برش در نواحی زیربغل،اطراف پستان و چین زیر سینه ایجاد می کند.

سپس به واسطه برش های ایجاد شده پروتز را از بالای سینه یا پایین عضله سینه در واقع دیواره قفسه سینه وارد بدن می کند.

کاندیدای مناسب برای جراحی بزرگ کردن سینه

• افرادی که سینه های بسیار کوچکی دارند
  • افرادی که سابقه هیچ گونه بیماری خاصی نیستند
  • افرادی که به دلیل سرطان سینه یک یا هر دو سینه خود را از دست داده اند
  • قصد بارداری ندارید
  • اگر در دوران میانسالی هستید، اگر سابقه شیردهی داشته اید یا اگر کاهش وزن شدید داشته اید و سینه های شما دچار افتادگی و تحلیل بافت شده است شما گزینه مناسبی برای انجام جراحی پروتز سینه هستید.
  • سینه های شما از رشد کامل برخوردار نبوده است
  • افرادی که هماهنگی ظاهری بین سینه هایشان نیست

شما کدام پروتز سینه را ترجیح می دهید؟ انتخاب شما کدام است؟

برای انتخاب نوع پروتز شما باید به فاکتورهای برجستگی ، شکل ظاهری و کیفیت آن هم توجه کنید. اما در مورد هرکدام از این فاکتورها هم باید تصمیم گیری کنید.

فاکتور برجستگی

• برجستگی کم
  • برجستگی زیاد
  • برجستگی خیلی زیاد

شکل ظاهری پروتز سینه

• پروتز سینه گرد
  • پروتز سینه ثابت

کیفیت پروتز سینه

• پروتز سینه آب نمکی
  • پروتز سینه سیلیکونی

آیا ازمراقبت های قبل از جراحی پروتز سینه مطلع هستید؟

در صورت مصرف سیگار والکل، بهتر است برای جلوگیری از بروز هرگونه عارضه احتمالی به طور موقت از مصرف آن دوری کنید.

هم چنین اگر داروی خاصی از جمله آسپرین یا سایر داروهای ضدانعقاد خون مصرف میکنید با مشورت پزشک مصرف آن را به طور موقت قطع نمایید.

به منظور اطمینان از وضعیت سلامتی آزمایش های لازم از جمله ماموگرافی را باید در نظر داشته باشید.

مهم ترین مراقبت های درمانی پس از جراحی پروتز سینه

• به مدت 6 الی 12 هفته پس از جراحی از سوتین طبی استفاده نمایید
  • به منظور کاهش درد و پیش گیری از عفونت احتمالی پس از جراحی مصرف داروهای مسکن و آنتی بیوتیک را به یاد داشته باشید
  • به طور موقت از انجام فعالیت های ورزشی و فعالیت هایی که به محل جراحی فشار وارد می کند خودداری کنید
  • به منظورکاهش ورم وکبودی از کمپرس آب سرد و گرم روزانه و در دفعات متعدد استفاده کنید
  • خطر بروز آمبولی را فراموش نکنید، در طول روز راه بروید
  • مصرف نمک را تا دوهفته قطع کنید و در مقابل مصرف مایعات را افزایش دهید
  • به منظور تسریع در فرایند بهبودی مصرف سبزیجات، ماهی، میگو و میوه به ویژه آناناس را افزایش دهید

با عوارض احتمالی پروتز سینه آشنا شوید سپس اقدام به جراحی نمایید!

• هماتوم
  • تجمع مایعات در زیر پوست
  • عدم نتیجه مطلوب
  • انسداد رگ های خونی و به دنبال آن آمبولی ریه یا پا
  • در برخی از افراد مشاهده شده است که دچار بی حسی موقت یا دائمی در نوک سینه یا نواحی دیگرسینه شده اند
  • درد غیرعادی
  • احتمال تخریب یا پارگی ایمپلنت کاشته شده در سینه
  • خون ریزی
  • تاخیر یا عدم بهبودی زخم محل جراحی
  • امکان حرکت پروتز سینه
  • واکنش های آلرژیک
  • پروتز به درستی درمحل سینه قرار نگرفته است

لیفت سینه، راهکاری در جهت زیبایی بخشی به سینه

لیفت سینه درواقع به این شکل است که جراح پلاستیک سینه ها را به سمت بالا می برد، تا افتادگی و حالت افتادگی آن برطرف شود.

فرایند عمل هم به این صورت است که جراح با ایجاد دو برش در نواحی نوک سینه و چین زیرسینه، بافت و پوست اضافی سینه ها را حذف می نماید.تا از این طریق منجر به جوان سازی سینه ها شود.

لیفت سینه به چه کسانی پیشنهاد می شود؟

• اگر در سلامت فیزیکی کامل هستید، لیفت سینه به شما پیشنهاد می شود
  • دچار نوسانات وزنی نیستید، در واقع از ثبات وزنی برخوردار هستید